niedziela, 26 lipca 2015

Juvit C - witamina C w kroplach

     Dieta aspirynowa jest uboga w witaminy dlatego ważna jest suplementacja. Ja najczęściej łykam dodatkowo witaminę C, która pomaga wchłaniać żelazo z pożywienia. Do tej pory męczyłam się z tabletkami zmywając z nich żółtą barwioną otoczkę, o czym pisałam tutaj. Ale niedawno odkryłam witaminę C w kroplach bez żadnych dodatków w składzie i jestem bardzo zadowolona. Polecam! 


Skład: 1 ml kropli zawiera substancję czynną kwas askorbowy (witamina C) 100 mg. Substancje pomocnicze: glicerol, disodu edetynian, woda oczyszczona.

3 komentarze:

  1. ..bo zdrowie jest najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja polecam witaminę C... polecam kwas L-askorbimowy w czystej postaci, kupuję się go w np. sklepach które zaopatrują labolatoria. Jest czystą postaciią najlepiej przyswajalną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej SALICYLANKO, a jakie inne leki można brać na ból gardła. nie mam takiej wiedzy. A Ty jak czytam jesteś kopalnią wiedzy :)

    OdpowiedzUsuń