czwartek, 7 listopada 2013

Suchy szampon Timotei Pure

     Suchy szampon to w mojej łazience produkt niezbędny. Jest niezastąpiony w awaryjnych sytuacjach, szczególnie teraz, gdy obcięłam włosy i nie mogę ich związać. Zachęcona brakiem silikonów, parabenów i barwników w składzie postanowiłam wypróbować suchy szampon Timotei do włosów normalnych i przetłuszczających się. Jak na moje potrzeby szampon sprawdza się całkiem dobrze. Jest wydajny, odświeża włosy i bardzo ładnie pachnie. Nie pozostawia też białego osadu, choć po jego użyciu włosy stają się lekko matowe. Mimo to jestem z niego zadowolona i jak najbardziej polecam.
 
 
Skład: Butane, Isobutane, Propane, Alcohol Denat., Aluminum Starch Octenylsuccinate, Camellia Sinensis Leaf Extract, Isopropyl Myristate, Aqua, Silica, Maltodextrin, Parfum, Citral, Limonene.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz