środa, 31 lipca 2013

Żel pod prysznic Biały Jeleń

     Kilka miesięcy temu polecałam mydło Biały Jeleń. Równie dobrym kosmetykiem z tej serii jest żel pod prysznic. Bardzo go lubię i dlatego na stałe zadomowił się już u mnie w łazience. Żel Biały Jeleń jest dostępny również w wersji dla panów. Obie wersje mają delikatny, przyjemny zapach (męski jest trochę bardziej intensywny) i doskonale pielęgnują wrażliwą skórę.
 
 
 
 
Skład wersji uniwersalnej: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, C12-13 Alkyl Lactate, Sodium Tallowate, Sodium Cocoate, Tetrasodium EDTA, Citric Acid, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum. Producent Pollena Ostrzeszów.

1 komentarz:

  1. Dołączam się do zachwalania produktów z serii "Biały Jeleń". Co prawda z wyżej wymienionych nie korzystałem, ale przypadł mi do gustu ich żel pod prysznic z kozim mlekiem (można kupić nawet w kanisterkach 2l, co znacznie obniża cenę jednostkową).
    Przestrzegam wszystkich przed korzystaniem ze "zwykłej" chemii. Ja przez ponad 2 miesiące, pomimo stosowania diety eliminacyjnej (momentami jadłem tylko sam ryż, gotowaną wieprzowinę i popijałem wodą), miałem bardzo intensywne wysiewy pokrzywkowe, łącznie ze stanem zapalnym. Musiałem brać encorton, żeby normalnie funkcjonować. Okazało się, że było to spowodowane jednym z koncentratów do płukania tkanin Lenora (co prawda nie miałem już normalnej chemii od kilku tygodni, ale nadal korzystałem z ubrań wypłukanych w owym Lenorze, zapach był bardzo intensywny i utrzymywał się przez długie tygodnie). Teraz wolę nie ryzykować, wywaliłem wszelkie proszki do prania, płyny do płukania, chemię do czyszczenia, nawet kosmetyki. Środki których teraz używam (Biały Jeleń, a do mycia/sprzątania chemię Frosch) są może słabsze w działaniu i trochę droższe, ale mam przynajmniej pewność, że nie powtórzy się sytuacja gdy przez długie tygodnie nie mogę dojść do przyczyny wysiewu.

    OdpowiedzUsuń