środa, 31 lipca 2013

Żel pod prysznic Biały Jeleń

     Kilka miesięcy temu polecałam mydło Biały Jeleń. Równie dobrym kosmetykiem z tej serii jest żel pod prysznic. Bardzo go lubię i dlatego na stałe zadomowił się już u mnie w łazience. Żel Biały Jeleń jest dostępny również w wersji dla panów. Obie wersje mają delikatny, przyjemny zapach (męski jest trochę bardziej intensywny) i doskonale pielęgnują wrażliwą skórę.
 
 
 
 
Skład wersji uniwersalnej: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, C12-13 Alkyl Lactate, Sodium Tallowate, Sodium Cocoate, Tetrasodium EDTA, Citric Acid, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum. Producent Pollena Ostrzeszów.

4 komentarze:

  1. Dołączam się do zachwalania produktów z serii "Biały Jeleń". Co prawda z wyżej wymienionych nie korzystałem, ale przypadł mi do gustu ich żel pod prysznic z kozim mlekiem (można kupić nawet w kanisterkach 2l, co znacznie obniża cenę jednostkową).
    Przestrzegam wszystkich przed korzystaniem ze "zwykłej" chemii. Ja przez ponad 2 miesiące, pomimo stosowania diety eliminacyjnej (momentami jadłem tylko sam ryż, gotowaną wieprzowinę i popijałem wodą), miałem bardzo intensywne wysiewy pokrzywkowe, łącznie ze stanem zapalnym. Musiałem brać encorton, żeby normalnie funkcjonować. Okazało się, że było to spowodowane jednym z koncentratów do płukania tkanin Lenora (co prawda nie miałem już normalnej chemii od kilku tygodni, ale nadal korzystałem z ubrań wypłukanych w owym Lenorze, zapach był bardzo intensywny i utrzymywał się przez długie tygodnie). Teraz wolę nie ryzykować, wywaliłem wszelkie proszki do prania, płyny do płukania, chemię do czyszczenia, nawet kosmetyki. Środki których teraz używam (Biały Jeleń, a do mycia/sprzątania chemię Frosch) są może słabsze w działaniu i trochę droższe, ale mam przynajmniej pewność, że nie powtórzy się sytuacja gdy przez długie tygodnie nie mogę dojść do przyczyny wysiewu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Czego używasz do prania? Proszków frosch?

      Usuń
  2. Skład zawiera Sodium Cocoate jest to zmydlony olej kokosowy, a olej kokosowy ma wysoką zawartość salicylanow więc może powodować wysypkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Żel biały jeleń kozie mleko też zawiera składnik sodium Cocoate i wiele innych, bezpieczny jest biały jeleń mydło szare w płynie na resztę produktów z białego jelenia trzeba uważać najlepiej sprawdzać za każdym razem skład

    OdpowiedzUsuń