poniedziałek, 28 stycznia 2013

Krem do rąk AA Głębia Oceanu

     Mój ulubiony krem do rąk. Ładnie pachnie, dobrze nawilża i szybko się wchłania. Idealny dla mocno wysuszonej skóry alergika. 
 
    
     Nawilżający krem do rąk i paznokci AA Ciało Wrażliwe Głębia Oceanu jest przeznaczony do skóry bardzo suchej. Dzięki starannie opracowanej formule krem skutecznie pielęgnuje, długotrwale nawilża i odżywia skórę dłoni. Zawiera ekstrakt z alg Durvillea antarctica, który chroni skórę przed szkodliwymi czynnikami środowiska. Witamina A wpływa na odnowę komórek skóry, odżywia ją i regeneruje. Gliceryna, wnikając w głębsze warstwy naskórka, nadaje skórze miękkość i niezrównaną gładkość, nawilża ją i chroni przed przesuszeniem.
 
     Krem testowany dermatologicznie i alergologicznie, z hipoalergiczną kompozycją zapachową i pH neutralnym dla skóry. Nie zawiera barwników, salicylanów, parabenów i benzoesanów.
 
 
Składniki: Aqua, Cyclopentasiloxane, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Ethylhexyl Stearate, Glyceryl Stearate, Dimethicone, Glyceryl Stearate Citrate, Octyldodecanol, Dimethiconol, Durvillea Antarctica Extract, Retinyl Palmitate, PEG-35 Castor Oil, Hydrolyzed Keratin, Acrylates/Acrylamide Copolymer, Polysorbate 85, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Propylene Glycol, Phenoxyethanol, Parfum, Ethylhexylglycerin, Methylisothiazolinone. 
 
Uwaga: Krem do stóp z tej samej serii zawiera  kwas salicylowy!

4 komentarze:

  1. Część, odkryłem ostatnio u siebie uczulenie na salicylany i natrafiłem w związku z tym na Twój blog. Super, dzięki za te różne obserwacje, kuchenne doświadczenia i porady. Od razu trochę raźniej.
    Ostatnio dostałem zaczerwienień skóry po migdałach. To mnie nakierowało na salicylany właśnie. Klasycznie reaguję alergicznie na typowe salicylanowe potrawy. W sumie odczuwam ulgę, że wreszcie trafiłem na jakąś konkretną przyczynę moich problemów, bo do tej pory nie miałem pojęcia co tak naprawdę mi szkodzi. Byłem totalnie zdezorientowany i dietę eliminacyjną stosowałem trochę na chybił-trafił.
    Teraz wiem mniej więcej jak się mam ukierunkować. Strasznie chciałbym zjeść jabłko.. Do tej pory miałem je całkowicie zakazane. Teraz widzę, że ewentualnie Golden delicjusz wchodzi w grę..
    Spróbuję kiedyś i zobaczymy
    Pozdrawiam
    Kyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Salicylanko mi tez bardzo pomogly Twoje przepisy i porady. Jestem astmatykiemaspirynowym mam triade i polipy w kolko. Powiedz czy wiesz cos o zawartosci salicylanow w zielonej cherbacie? Kawie zbozowej? Pozdrawim! Poczatkujaca Magda¡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielona herbata nie ma salicylanów, kawa zbożowa też nie. Oczywiście, jeżeli nie ma w nich dodatkowych rzeczy, np. aromatów, itp.

      Usuń
    2. A jaki krem jesli oprócz salicylanów mam alergie na mleko i pszenice, ktora jest też w alkoholu? :(

      Usuń