poniedziałek, 25 lutego 2013

Krem półtłusty AA do cery atopowej

     Moim najnowszym odkryciem kosmetycznym jest krem półtłusty AA do cery atopowej. Jestem z niego bardzo zadowolona, gdyż ma bezpieczny skład, jest bezzapachowy i dobrze nawilża skórę. Stosuję go na noc, a rano cera jest świeża i pełna blasku.
 
    Krem półtłusty AA do cery atopowej został stworzony z myślą o pielęgnacji skóry nadwrażliwej, skłonnej do podrażnień, podatnej na przesuszanie i źle tolerującej typowe kosmetyki. Doskonale regeneruje skórę, zapewniając jej długotrwałe uczucie komfortu. Formułę kremu pozbawiono wszelkich substancji drażniących (alergenów, barwników, kompozycji zapachowej, konserwantów, w tym także parabenów), aby maksymalnie ograniczyć ryzyko wystąpienia reakcji uczuleniowej. Dzięki obecności skwalanu z oliwek krem uniemożliwia nadmierne odwodnienie skóry poprzez odtworzenie jej warstwy hydrolipidowej. Olej z ogórecznika lekarskiego zawierający 23% kwasu γ-linolenowego redukuje przeznaskórkową utratę wody i likwiduje uczucie suchości skóry. Witamina E skutecznie chroni przed działaniem szkodliwych czynników środowiska. Cucurbityna, hamując syntezę histaminy, skutecznie łagodzi objawy zapalenia. Alantoina i D-pantenol wspomagają łagodzące działanie kremu.
 
    Krem testowany dermatologicznie, bezzapachowy, z pH neutralnym dla skóry. Nie zawiera salicylanów. Reguluje natłuszczenie skóry.
 
 
 
Składniki: Aqua, Ethylhexyl Stearate, Pentylene Glycol, Caprylic/Capric Triglyceride, Paraffinum Liquidum, Dicaprylyl Ether, Cetearyl Ethylhexanoate, Squalane, Cera Microcrystallina, Panthenol, Polyglyceryl-4 Isostearate, Hexyldecanol, Hexyldecyl Laurate, Borago Officinalis Seed Oil, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Cucurbita Pepo Seed Extract, Hydrogenated Castrol Oil, Magnesium Sulfate Tocopheryl Acetate, Isopropyl Myristate, Allantoin.

4 komentarze:

  1. Ja się z nim nie polubiłam. Trochę mnie podrażniał i nawilżenie było za słabe jak na wymagania atopike; mam wrażenie że to pierwsze jest winą paraffinum liquidum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze krem nawilżający z tej samej serii, ale mnie zdecydowanie bardziej odpowiada półtłusty.

      Usuń
  2. witaj
    a masz jakieś sprawdzone kosmetyki kolorowe do twarzy?? , ktore kryją np bąble alergiczne ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jestem na etapie testowania kosmetyków i jeszcze nie znalazłam nic takiego co bym mogła polecić. Mnie akurat kosmetyki uczulają dużo mniej niż jedzenie, więc ratuję się zwykłymi podkładami, ale one nie mają zbyt ciekawego składu i obawiam się, że mogą uczulać.

      Usuń