środa, 4 lipca 2012

Actimel Klasyczny bez sztucznych dodatków

     Dziś chciałabym podzielić się moim nowym odkryciem jakim jest Actimel Klasyczny. Jak dla mnie rewelacja. Nie zawiera konserwantów, barwników ani sztucznych aromatów. Dostępny w dwóch wersjach z magnezem i bez. Nareszcie ktoś pomyślał o alergikach. Kupiłam na próbę jedno opakowanie i od razu wypiłam cztery buteleczki, taka byłam spragniona jogurtów. Nie miałam po nich żadnych objawów alergii, więc z czystym sumieniem mogę je polecić. Duże brawa dla firmy Danone za ten produkt!



Na koniec jeszcze skład: mleko częściowo odtłuszczone, mleko odtłuszczone rekonstytuowane, cukier (PL,V) lub syrop cukrowy (B), glukoza, bakterie jogurtowe i Lactobacillus casei Danone (DN -114 001), witamina B6, witamina D. Actimel Power Magnez dodatkowa zawiera jeszcze magnez.

4 komentarze:

  1. Wiesz może jak ma się do tego Biedronkowy odpowiednik ? Bo Actimel jednak cenę ma wyższą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, bo nie piję już tego. Strasznie dużo cukru ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , cukier w dużej ilości wykluczony więc z głowy mam przynajmniej jedno.

      Usuń
  3. A mnie uczulił I to bardzo i nie wiem dlaczego

    OdpowiedzUsuń